Prom solution !

Niesamowicie zazdroszczę tym, którzy w tym roku będą mieli studniówkę. To wyjątkowy bal chyba dla każdego maturzysty, więc nie ma w t...



Niesamowicie zazdroszczę tym, którzy w tym roku będą mieli studniówkę. To wyjątkowy bal chyba dla każdego maturzysty, więc nie ma w tym nic dziwnego, że wszyscy chcą wyglądać olśniewająco. Założę się, że dziewczyny już od kilku tygodni obmyślają, co na siebie włożą, w jaki styl pójdą. Ja sama w zeszłym roku już w październiku zastanawiałam się, jaka powinna być moja kreacja na ten wyjątkowy i pierwszy w życiu prawdziwy bal, a na samym początku tego miesiąca zaklepałam sobie termin u kosmetyczki, żebym nie obudziła się z ręką w nocniku i nie panikowała na ostatni moment. Wybór idealnej sukienki jest przeogromny, a czasu coraz mniej, dlatego chciałabym dzisiaj Wam podsunąć parę pomysłów na outfit studniówkowy :).



+ english






W sklepach często nie ma dokładnie tego, czego szukamy i nierzadko musimy kupić "co dają", ale tak naprawdę nie jesteśmy do końca usatysfakcjonowane. Po co kupować coś, do czego nie jesteśmy w 100% przekonane?...Bo zwykle mamy nóż na gardle i nie wyczarujemy sobie sukienki z niczego. Ale czy napewno?... Place for Dress, to idealne rozwiązanie dla tych z Was, które nie mogą znaleźć wymarzonej sukienki. Moja studniówkowa kreacja pochodzi właśnie stamtąd. Jak się za to zabrać? To dziecinnie proste! 

+ english



1. Wybierz gorset


2. Wybierz spódnicę


3. Wybierz kolor sukni (gorset i spódnica)


4. Dopracuj detale



 5. Podaj swoje wymiary


 6. Podsumowanie-sprawdź, czy wszystko jest tak, jak sobie wymarzyłaś




Mam nadzieję, że wpis jest dla Was przydatny,
zwłaszcza dla tegorocznych maturzystów!

Jak tam dziewczyny?
Jakie kreacje sobie szykujecie?
Podzielcie się w komentarzu!

Do następnego !



Share this post !



Follow

Related posts

4 komentarze

  1. Śliczna sukienka, wyglądasz rewelacyjnie <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś olśniewająco! :) Ja miałam studniówkę kilka lat temu i wtedy jeszcze nie było takiej "rewii mody", chodziło o dobrą zabawę. Oczywiście wszystkie dziewczyny chciały dobrze wyglądać, ale nie było długich sukien balowych. Każdy rok wyżej widzę, że już przykłada do tego coraz większą uwagę i jest wręcz konkurs na piękniejszą (i często droższą) suknię :) Ale ten program do dobierania kroju sukienki mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, nawet nie wiedziałam, że takie strony istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie studniówka była kiepska, jedynie z czego się cieszę, to z sukienki, która nadal wisi w mojej szafie. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń