Autumn-winter season #shoes

Jesienią i zimą najważniejsze w butach jest to, żeby nie przemakały i grzały.  Wiem, że trochę późno dodaję ten wpis, ale...



Jesienią i zimą najważniejsze w butach jest to, żeby nie przemakały i grzały. 
Wiem, że trochę późno dodaję ten wpis, ale zima wciąż przed nami, a propozycje, 
które Wam tutaj przedstawię, nadają się również na zimową pogodę. W butach 
najważniejsze jest to, z jakiego materiału są wykonane, bo od tego zależy, jakie będą 
miały właściwości. Inaczej zachowuje się but wykonany ze skóry licowej, inaczej ze 
skóry zamszowej czy nubukowej, a jeszcze inaczej z ecoskóry. Przy wyborze butów 
jesienno-zimowych, osobiście zawsze wybieram skórę naturalną, licową. Jej główną 
przewagą nad skórą zamszową jest to, że łatwo ją wyczyścić, banalne jest konserwowanie 
jej, przez co dłużej wygląda estetycznie, a co najważniejsze, nie przemaka tak łatwo,
jak skóra zamszowa. Ecoskórki nie noszę już od dłuższego czasu. Różnica pomiędzy
skórą ekologiczną, a naturalną jest mniej więcej taka sama, jak pomiędzy wełną,
a poliestrem w płaszczach, czy sweterkach-nie grzeje, a mimo tego nasza skóra się poci,
bo nie oddycha. Dodatkową wadą skór eco jest to, że nie są one tak wytrzymałe, jak skóry
naturalne, przez co, nowe buty na ten okres musiałam kupować mniej więcej co sezon,
jeśli nie częściej. 




1. Zalando (klik); 2. Wojas (klik); 3. Wojas (klik); 4. Pierre one (klik); 5. French connection (klik); 6. TopShop (klik);
 7. Wojas (klik); 8. Wojas (klik); 9. Mustang (klik); 10. Mustang (klik); 11. Wojas (klik);
































1. Wojas (klik);
 2. KIOMI (klik);  
3. Wojas (klik); 
4. Wojas (klik);
5. KIOMI (klik); 
6. Wojas (klik);














































Chcecie więcej wpisów z przeglądami
poszczególnych ubrań na dany sezon?
Dajcie znać w komentarzu!


Do następnego !



Share this post !


Related posts

6 komentarze

  1. Wpis totalnie w moim, minimalistycznym stylu. Aż miło się ogląda trendy, które udostępniłaś :)
    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi starsznie podobają się długie kozaczki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie żadne buty nie zachwyciły, jakoś tak... nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh numer 6. z Top Shopu mi się marzy <3 super!

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! To też mój ulubieniec! <3

      Usuń
  5. ja czatuję na botki <3

    już mam nawet jedne upatrzone, ale zastanawiam się czy je kupić czy poczekać do wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń