Natural deodorant by Schmidt's

Znalezienie działającego i naturalnego dezodorantu, to nie lada wyzwanie. Odkąd zdecydowałam się przestawić na bardziej naturalne kos...



Znalezienie działającego i naturalnego dezodorantu, to nie lada wyzwanie.
Odkąd zdecydowałam się przestawić na bardziej naturalne kosmetyki, zarówno pielęgnacyjne, jak i kolorowe, szukałam odpowiedniego zamiennika mojego ulubionego antyperspirantu VICHY.




Testowałam mnóstwo dezodorantów z różnych firm, m.in. Crystal, Lavera, Alverde, Alterra. Działały na początku, przez pierwsze 2 tygodnie. Później nagle przestawały działać, tak jakby skóra się przyzwyczajała. Próbowałam też robić własne, domowe dezodoranty wg formulacji zawartych w internecie. Wszystkie z nich były oparte na sodzie oczyszczonej. Jednak one nie działały w ogóle. Nie wiem, czy coś było nie tak z tymi przepisami, czy ja coś źle robiłam, ale w końcu po kilku nieudanych recepturach dałam sobie spokój.

Dalej przeszukiwałam internet, w celu znalezienia odpowiedniego produktu i natknęłam się na niemiecką markę Schmidt's, która specjalizuje się w naturalnych dezodorantach. Ja mam wersję o zapachu bergamotki i limonki, i z tego, co zdążyłam się zorientować, ta właśnie wersja najlepiej działa. Jest jeszcze dostępny dezodorant o zapachu drzewa cedrowego, lawendy oraz wersja bezzapachowa. Bergamotka i limonka jednak bardzo mi się podoba i nie zamierzam testować innych. Jego forma nie jest dla mnie obca, jak wspomniałam wyżej, miałam do czynienia z dezodorantami w postaci kremu.




Kosmetyk oparty jest na bazie sody oczyszczonej i masła shea.
Dodatkowo są w nim zawarte wyciągi owocowe,
olejki roślinne oraz olejki eteryczne,
które pielęgnują delikatną skórę pod pachami.


Przetestowałam go już na super-hiper upałach, w trakcie ćwiczeń na siłowni, w czasie "normalnej" temperatury i mogę szczerze powiedzieć - ten dezodorant naprawdę działa !  Jeśli, tak jak ja, szukacie naturalnych alternatyw na chemiczne kosmetyki, to naprawdę polecam Wam dezodorant z firmy Shmidt's. Dostaniecie go on-line tutaj. Wiem, że jest też wersja w sztyfcie, ale słyszałam, że ta odbarwia ubrania na żółto, także z tym bym uważała. W przypadku tego w słoiczku nie ma tego problemu :).

Do następnego !


Share this post !

Related posts

2 komentarze

  1. Dla mnie jest to zupełna nowość, nie miałam jeszcze antyperspirantu w kremie, a do tego jeszcze naturalnego... Bardzo chętnie wyprobuje na sobie.
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń