Vintage'owe łupy #3

Ostatnio, szczęście w lumpeksowych zakupach mnie nie opuszcza ! A to się bardzo dobrze składa, bo wiem, że takie notki lubicie ...




Ostatnio, szczęście w lumpeksowych zakupach mnie nie opuszcza ! A to się bardzo dobrze składa, bo wiem, że takie notki lubicie najbardziej - licznik wyświetleń wtedy wariuje ! Dzisiaj pokażę Wam moje ostatnie łupy, którymi są 3 piękne, letnie bluzeczki. 


Jedna z nich urzekła mnie szczególnie. 
Mowa o kwiecistej koszuli w stylu retro, 
w której po prostu się zakochałam ! 
Bardzo delikatna i dziewczęca,
z porządnej, dobrej jakości bawełny. 
Wzór kwiatów jest bardzo misterny i subtelny, 
jednak mimo wszystko przyciąga uwagę. 
Zdecydowanie stanie się
moim ulubieńcem.












Drugą moją zdobyczą jest prześliczna bluzeczka z haftowanym kołnierzykiem 
oraz dużymi wycięciami pod pachami z metką Guess - przepięknie będzie prezentować się z delikatnym, koronkowym stanikiem i zwykłymi szortami !  Zapłaciłam za nią całe 8 zł.



















Ostatnią upolowaną przeze mnie perełką, 
jest ażurowy top na ramiączkach. 
Sprawia wrażenie, 
jakby był wydziergany na szydełku, 
przez co nabiera niespotykanego charakteru. 
Świetnie sprawdzi się do spranych jeans'owych szortów 
z wysokim stanem.  Jak dla mnie, stylówka idealna
na letnie festiwale !




















A jak tam u Was ? 
Czy dobra passa i Was
kurczowo się trzyma ? 


Do następnego ! 


Share this post !

Related posts

7 komentarze

  1. Ten ażurowy top na ramiączkach... idealny! Wcale się nie dziwię, że licznik szaleje- cudownej jakości zdjęcia, wszystko jest tutaj takie minimalistyczne i przejrzyste :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczki są cudowne. W kwiecistej koszuli się zakochałam :)
    Szkoda, że u mnie w mieście nie ma takich cudów w lumpkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam na portal https://www.vinted.pl/ :)
      2/3 rzeczy z tego wpisu są właśnie z vinted :)

      Usuń
  4. Świetny post! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest to raczej mój styl, jednak zdjęcia są naprawdę śliczne ;)
    Kilka rzeczy z takiej kolekcji mogłabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ażurowy top wymiata, ale interesuje mnie też ta pierwsza bluzka. Chciałabym cię w niej zobaczyć, może na przyszłość rób zdjęcia jak wyglądasz w danej perełce, bo na takie znaleziska aż miło popatrzeć. Ja dopiero zaczynam swoje wakacyjne polowania w lumpach, ale jak na razie kompletnie nie mam szczęścia, wszystko naprawdę stare i niemodne :((

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń