Promees lingerie

Wymyślne ramiączka od stanika to już oficjalny hit sezonu ! Coraz więcej firm bieliźniarskich, tych starych i tych najmłodszych,...


Wymyślne ramiączka od stanika to już oficjalny hit sezonu ! Coraz więcej firm bieliźniarskich, tych starych i tych najmłodszych, ma w swoim asortymencie co najmniej kilka modeli miękkich, koronkowych biustonoszy z tego typu ozdobą, w który zamierzam się zaopatrzyć w najbliższym czasie. Jest to idealna opcja na lato, dzięki której każdy najzwyklejszy top nabierze niepowtarzalnego charakteru, zwłaszcza moje ulubione, delikatne bluzeczki na ramiączkach w stylu bieliźniarskim.



Lecz tego typu przyjemności nie należą do najtańszych i niestety też nie są dla każdego. Panuje powszechna opinia, że miękkie, koronkowe staniki z ozdobnymi paseczkami na dekolcie idealnie pasują drobnym, filigranowym kobietom. Tak się składa, że ja do takich dziewczyn należę ( czytaj drobna, sprawiająca wrażenie słabiutkiej i zdecydowanie nie mającej czym oddychać ^^ ), więc na pewno w najbliższym czasie zaopatrzę się w takie cudeńko.





W dzisiejszym wpisie przybiegam z pomocą Paniom, które mają bardziej obfite kształty i nie mogą sobie pozwolić na biustonosz bez usztywnienia. Pragnę przedstawić Wam sklep internetowy PROMEES, gdzie znajdziecie ozdobne ramiączka, które możemy przypiąć do ulubionego stanika ( UWAGA ! Biustonosz ten musi mieć odpinane ramiączka ! ).


Są bardzo kobiece, kuszące i idealne na wakacje, gdzie siłą rzeczy odkrywamy trochę więcej ciała, niż zwykle. Bardzo podoba mi się zestawienie ich z prostym, czarnym topem, ale też pięknie wyglądają z najzwyklejszym, klasycznym T-shirtem w neutralnym kolorze. Widzę je również jesienią lub zimą z ciepłym, wełnianym swetrem o grubych, warkoczowych splotach z dekoltem V zsuwającym się na jedno ramię. Wygląda to wg mnie bardzo dziewczęco, a jednocześnie kobieco i wdzięcznie. Na stronie sklepu znajdziecie wiele modeli ramiączek, z różnymi konformacjami ozdobnych pasków. Mój model, to ramiączka Mia by PROMEES STRAPS. Są to ramiączka bez ozdobnego charmsa. Ten sam model występuje również ze srebrną zawieszką. Znajdziecie go tutaj. Zachęcam Was do zapoznania się z całym asortymentem sklepu PROMEES. Jestem pewna, że każda z nas znajdzie tam coś dla siebie. A jeśli są tu jacyś Panowie, którzy zastanawiają się nad ciekawym prezentem dla swojej lubej z okazji urodzin, bądź jakiejkolwiek innej uroczystości, to również polecam zapoznać się z tym sklepem ! :)


Do następnego !


Share this post !

Related posts

10 komentarze

  1. Świetny post i zapach Coco mój ulubiony.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy dodatek. :) Świetnie to wygląda.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak mi się te ramiączka strasznie podobają *.* Ostatnio moja znajoma stwierdziła, że wyglądają tandetnie, ale dla mnie są niezwykle zmysłowe. Sama poluję na podobne, ale szukam czegoś w miarę przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam PROMEES ! Ramiączka są w naprawdę przystępnej cenie, a jakość jest świetna ! 😊

      Usuń
  4. Cudowne są te ramiączka;) To hit instagramu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają takie dodatki, usłyszałam kiedyś, że to wygląda jak stringi od przodu haha dość zabawnie nie mniej jednak ja skusiłabym się na taki bajer ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten zapach, miałam go raz ale niestety się skończył :C

    izaaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Chciałam zwrócić uwagę tylko na to, że w języku polskim między słowem a wykrzyknikiem nie stawia się spacji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego świadoma, ale dla mnie wygląda to bardziej estetycznie i czytelnie :)

      Usuń
  8. Zastanawiałam się nad tymi ramiączkami ,fajne rozwiązanie bo nie trzeba kupować specjalnego biustonosza,a za jakie równowartość można kupić kilka różnych wersji tych ramiączek ♥

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń