Boho summer

        W kultowym już filmie "Diabeł ubiera się u  Prady" , osławiona redaktor naczelna modowej biblii R...










       









W kultowym już filmie "Diabeł ubiera się u Prady",
osławiona redaktor naczelna modowej biblii RUNWAY,
propozycję kwiatów na sezon wiosenno - letni
ironicznie skwitowała czterema słowami:
"Kwiaty ? Na wiosnę ? Odkrywcze". Jestem jedną z osób,
które się z nią zgodzą. Kiedyś wspominałam,
że wiosną i latem stawiam na styl 'boho' - zwiewny,
delikatny i subtelny. Elementy kwiatowe też czasem
u mnie goszczą, jednak bardzo rzadko. I tylko
w delikatnym, rozmytym i pastelowym wydaniu.
Nie dla mnie intensywne, krzykliwe i neonowe barwy -
preferuję biel, beż, kolor kości słoniowej
i pudrowy róż. Ewentualnie jeans.


W dzisiejszym zestawie postawiłam
na delikatność i zwiewność.
Połączenie delikatnej falbanki i koronki
może wydawać się przesadzone,
myślę jednak, że dzięki neutralnym barwom
zestaw wygląda na wyważony.



+ english









off shoulder top - ZARA
lace shorts - H&M
slipers - ALDO
sunglasses - Ray Ban




Do następnego !


Share this post !

Related posts

11 komentarze

  1. cudowny look!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl BOHO to zdecydowanie coś, w czym i ja się miłuję :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! Uwielbiam ten styl <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna hiszpanka i espadryle!
    Obserwuję i Pozdrawiam!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się bluzki z odkrytymi ramionami. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzeczka! Tak sobie czasami zaglądam na Twojego bloga, widzę, że komentujesz wpisy na blogu JestemKasia i no przewijasz się często w miejscach w internecie gdzie ja spędzam czas :) No i teraz patrzę i chyba zmieniłaś wygląd bloga, bo masz ten sam szablon co ja. A wiesz co w tym jest świetne? że pomimo tego, że jest on ogólnodostępny i każdy może go sobie zainstalować, obydwie mamy swoje własne interpretacje tego szablonu! ja mam pod siebie, ty pod siebie i pomimo tego, że to ten sam szablon, to pokazuje dwie całkowicie różne osoby! Bardzo podoba mi się to, co ty z nim zdziałałaś. Miałabym tylko jedno pytanie odnośnie pewnego miejsca w kodzie html, bo u mnie go chyba brak i gdybyś mogła mi podpowiedzieć jedną rzecz to byłabym ogromnie wdzięczna. Ale to już skontaktuję się może z Tobą drogą mailową. No ale wracając - świetny blog, super treści i naprawdę dobry gust! Rozwijaj się! Trzymm kciuki i licznę, że może niedługo uda nam się stworzyć coś razem, o tak, dla zacieśnienia więzów :) Pozdrawiam! :* Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję z taki miły komentarz ! Takie najwięcej wnoszą do jakiejkolwiek twórczości :)
      Jeśli chodzi o ten kod HTML, to nie ma problemu, chętnie pomogę :) Jednak nie obiecuję, ponieważ jestem samoukiem i na podstawie prób i błędów kombinuje :)
      Ale jeśli będę umiała, bardzo chętnie siądę do tego :)
      Droga mailowa będzie w sam raz ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Mega outfit! Ta bluzka jest extra *_* Uwielbiam letnie style BOHO :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega outfit! Ta bluzka jest extra *_* Uwielbiam letnie style BOHO :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń