'Hurra, hurra ! Dzisiaj matura...'

Za chwilę ten dzień. MATURA!


Za chwilę ten dzień.
MATURA!

Dlatego przez ten okres wpisy będą się rzadziej ukazywać.
Na pewno pojawi się wpis w tych dniach, ale niestety moja systematyczność troszeczkę spadnie.
Jednak tylko na te kilkanaście dni.
Po maturze nareszcie będzie upragniony okres -
zwolnienie tempa i najdłuższe wakacje w życiu, co wiąże się
z ogromem wolnego czasu, mnóstwem pomysłów i inspiracji
na najnowsze stylówki, czy kolejne wpisy urodowe.
Zamierzam również rozpocząć cykl wpisów na temat
pielęgnacji włosów. Po ścięciu postanowiłam, że chcę wrócić
do naturalnego koloru - jeśli jesteście zainteresowani serią
na temat drogi do osiągnięcia długich, mocnych, naturalnych i zdrowych
włosów, dajcie znać. Na pewno coś dla Was wykombinuję !
Jednak to wszystko po maturze :) .

Moja internetowa aktywność nie idzie jednak spać :).
Możecie mnie śledzić na facebook'u, instagramie, czy też snapie ( @PlatinumRedhead ).
Zapraszam również do subskrypcji mojego bloga przez e-mail -
pierwsi będziecie wiedzieć o najnowszych wpisach ukazujących
się na blogu :). 
Od niedawna dostępna jest też opcja zaobserwowania
mojego bloga, poprzez zakładkę SUBSCRIBE  w gónym menu :) .
Zapraszam do obserwacji :)

No, to chyba tyle na dziś :) .
Życzę wszystkim tegorocznym maturzystom
powodzenia na maturze oraz dostania się na upragnione studia !
Sobie również tego życzę :).
Wracam do książek, a Wy trzymajcie kciuki
i życzcie mi powodzenia !

Do następnego !

Share this post !


Related posts

9 komentarze

  1. Życzę ci powodzenia i połamania piór:)
    Zapraszam wolnej chwili do mnie :)
    Motykastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na maturze! Pamiętam jak ja się stresowałam kilka lat temu podchodząc do matury, ale nie było czego :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    Pozdrawiamy,
    Mr&MrChanel/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na maturze :)
    http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Zazdroszczę Ci tAK długich wakacji :)
    niekoniecznietak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Połamania pióra! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i jeszcze raz powodzenia, daj z siebie wszystko! :)
    Pozdrawiam serdecznie! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog, zakochałam się w nim! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń