The best little thing: boho leather jacket



Chyba już na stałe pożegnaliśmy ciężkie płaszcze i zimowe botki. 
Z szafy zaczynają wypływać lekkie katany, kurtki i...skórzane kurtki !
W tym okresie są to moje ulubione okrycia wierzchnie, 
zwłaszcza gdy są tak oryginalne, jak ta !
Kocham moją ramoneskę, jest najlepsza, ale dobrych, 
skórzanych kurtek nigdy za wiele. Tym bardziej, że te moje są kompletnie inne. 
No i też miło wiedzieć, że w pewnym stopniu będzie się wyróżniała na tle 
tego wszechogarniającego szału na czarne, skórzane, a raczej "skórzane", ramoneski :) .
Za tą, szczerze mówiąc nie dałam ani grosza. 
Jest to kurtka mojej mamy sprzed n - lat, ale jeśli coś jest porządne, 
czas tego nie niszczy, a nawet dodaje charakteru i wartości :).
Wiosną i latem, szczególnie latem, uwielbiam wkradać 
do moich stylizacji elementy stylu 'boho'
Ta kurtka w ten styl wpisuje się idealnie, ze względu na frędzle ! 
Zachęcam do przeglądania piwnic i strychów, 
bo często można tam odnaleźć zapomniane skarby, 
poupychane w czeluściach różnych pudeł, czy kartonów ze starą odzieżą !
 Ale czy coś, czego wcześniej nie mieliśmy, albo o tym zapomnieliśmy, 
można nazwać starym ? :)

Już niedługo na blogu ukażą się wiosenne outfity z tą kurtałką w roli głównej ! 


Do następnego !


/english version

I think, the spring is permanently arrived to us !
So I pulled out spring clothes and all the winter binds
hid in the depths of the closed.
The leather jacket is something that I use most often
in the spring, so for me, never to many !
Especially when the two differ from each other.
I love my black ramones, but includig scarves black 'leather' jacket,
my new 'old' jacket quite hard to stand out. And I like it !
I didn't pay a penny for the jacket - I found it in the basement
in the box with old clothes my mom and I fell in love with this jacket !
In the spring and summer in my dressing room there is a close 'boho' style.
Ideally it happened, the jacket fringe - it must have been destiny !
I urge to seek in old clothes your parents, because we can really find some real gems !

See you !

Share this post !


Related posts

5 komentarze

  1. już się nie mogę doczekać cieplejszych temperatur, by zrzucić te wszystkie ciężkie płaszcze i kurtki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy wiosnę gdy zrzucimy wreszcie kożuchy i cieszymy się pięknym słońcem. Dzieci bardziej szczęśliwe, jest im poprostu wygodniej :) Kurteczka bardzo ładna, ale nie dla mnie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wiosnę, to moja ulubiona pora roku! Kurteczka jest ładna, ale nie w moim guście, nie lubię frędzli i takich fasonów, zostaję przy klasyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnimi czasy mam wlasnie mega jazde na styl " boho " kurtk mnie urzekla, chcialabym zeby moja mama takze posiadala taka perelke :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiosnę, nie znoszę chodzić w grubych kurtkach! :<
    Kurtka ze zdjęcia jest rewelacyjna !!

    http://byanezja.blogspot.ie/#

    OdpowiedzUsuń