The best, little thing: Levi's 501



3 lata temu obchodziły swoje 140-lecie. Noszą je gwiazdy, celebryci, politycy i zwykli ludzie. Wytrzymałe, nieśmiertelne i obrzydliwie kultowe. Tak ! Zgadliście ! Mowa o Levi'sach model 501 !

Wkońcu dorwałam swoimi chciwymi łapkami ! Już parę lat się na nie czaiłam, w ciągu ostatnich kilku tygodni przymierzałam się, sama nie wiem ile razy, do ich kupna. Ale zawsze coś stanęło na przeszkodzie. Tym "cosiem" był rozmiar. W sklepie stacjonarnym, tylko cudem, kupiłabym odpowiedni. Dlatego znalazłam je na Zalando ( klik ! ), dodałam do listy życzeń i czekałam, aż pokaże się mój rozmiar. I tak było pół roku ! Pewnego pięknego dnia, ponownie weszłam na stronę z zamiarem sprawdzenia, czy już się pojawił. I był ! Wieczorem miałam zamawiać. Koło godziny 20 zalogowałam się do sklepu, już miałam dodawać do koszyka i kupować, i nagle....brak ! Takich sytuacji było kilka. Chyba dopiero za 4, albo 5 razem udało mi się je zamówić. Ostatnia sztuka stała się moją własnością ! Takim oto sposobem, ta wyjątkowa para jeansów trafiła do mnie. Dawno tak się nie cieszyłam z zakupu ! Były takim moim małym marzeniem. A marzenia trzeba spełniać !
Jako kolejną ofiarę obrałam sobie również 501, ale w kolorze jasnego, spranego jeansu - taki bardzo vintage ! 
Nie żałuję ani jednej złotówki na nie wydanej. Levi'sy są jak whiskey - im starsze, tym lepsze !
Dlatego zachęcam Was. Jeśli przymierzacie się do kupna Levi'sów 501, macie już upatrzony rozmiar, ale wciąż się wachacie - bierzcie ! Zapewniam, że nie pożałujecie !



english version/
It's the most popular jeans in the world ! I was planning to buy Levi's 501 for half year, before I grab my size. I found it on Zalando and I added it to my wishlist and I was waiting on my size. It was very rainy and cold day when I checked on Zalando this jeans. And it was there. At 8 p.m. I wanted to buy it, but...my size was sold ! I bought it in 3-4 months. And I have it ! It's the best jeans and I don't regret a single dollar spend on them. Because I know, that jeans is like a whiskey - the older the better !


Do następnego !


Share this post !


Related posts

4 komentarze

  1. Levisy- super!
    Mam jedną parę,nawet nie wiem, czy nie tą, co ty. Kupiła ją jeszcze moja ciocia, gdy była młodsza.. Jakieś 15 lat temu!! A nadal są w świetnym stanie i wyglądają, jak dopiero, co kupione.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odzień mają te spodnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne , polowałaś na nie tak długo aż się udało . Gratuluję wytrwałości i samozaparcia Kochana . Ładnie pupcia sie w nich prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń