Projekt DENKO #1


Dziś pierwszy wpis z cyklu projekt denko. Jak wszyscy wiedzą,
takie działania pozwalają nam na maksymalne ograniczenie
kupowania nadmiaru kosmetyków, dzięki czemu oszczędzamy pieniądze
i miejsce na półkach. 
Jako, że całe moje życie opiera się na sporym minimalizmie,
z czym wcale nie jest mi źle, kosmetyków będzie niewiele,
ale wszystko zużywam regularnie i dopóki do cna nie wykończę danego produktu,
kolejnego z tego samego rodzaju nie kupię.


Więc zaczynajmy !


Jednymi z lepszych produktów do pielęgnacji włosów o dobrym składzie
są kosmetyki z firmy Organix, zwłaszcza ta seria z mleczkiem kokosowym.
Nie zawierają siarczanów i sztucznych zmiękczaczy, a mimo wszystko
włosy są po nich gładkie, błyszczące i łatwo się rozczesują.
Żadnego sianka i kołtunów, jak to zwykle było z naturalnymi
kosmetykami do włosów  w moim przypadku :) . 
Polecam ! 



Żel do twarzy z firmy Mary Kay timewise jest przeciwieństwem tego, 
co oczekuję od dobrego żelu do twarzy. Skład jest bardzo chemiczny, 
ściąga skórę. Nie podrażnia, nie mam zaczerwienień po stosowaniu go, 
ale moja buzia nie czuje się komfortowo. Niestety nie mogę go polecić. 



Z tym micelem już Was poznawałam. Lipowy płyn micelarny z firmy 
Sylveco jest moim ogromnym ulubieńcem. Nie szukam już innego. 
Ma naturalny skład, jest nietestowany, ma delikatny zapach, nie podrażnia,
 a skórę pielęgnuje już w trakcie demakijażu. 
Na prawdę bardzo, bardzo polecam !




Te kremy też już znacie. Dosłownie 3 dni temu je wykończyłam. 
Wciąż je polecam, ale tym razem zakupię coś innego. W końcu jestem kobietą, 
do tego blogerką, więc uwielbiam testować ! 



Maść nagietkowa ma u mnie takie samo zastosowanie, jak witaminowa. 
Na wszystko pomaga - dłonie, usta, stopy, suche miejsca...na zimę ideał. 
A koszt około 3-5 zł. Gorąco polecam !



Jeśli nie zwracacie uwagi na to, że kosmetyki są testowane na zwierzętach, 
to śmiało mogę polecić Wam mascarę z MaxFactor FALSE LASH EFFECT. 
Pięknie wydłuża i rozczesuje rzęsy, nie skleja, ładnie pogrubia. 
Naprawdę dobry produkt. A cena bardzo przystępna. Ja niestety nie wrócę 
już do tej firmy, właśnie przez wzgląd na testy. 
Jeśli znacie jakiś godny polecenia naturalny, ekologiczny i nietestowany tusz do rzęs, 
dajcie znać ! :) Testuję teraz naturalny tusz do rzęs z firmy Lavera. 
Jeśli jesteście ciekawi mojego zdania na jego temat, wyczekujcie wpisu. 
Recenzja już niedługo ! :) 



Ostatnim produktem dzisiejszego wpisu, jest pomadka do ust z firmy 
Alterra naturkosmetik. Na usta działa bardzo ładnie, a na rzęsy jeszcze lepiej. 
Naturalny skład, dobre działanie i niska cena sprawia, że jest to moja jedyna 
odżywka do rzęs i innej nie poszukuję :) . 


Do następnego ! 



Share this post !


Related posts

8 komentarze

  1. Płyn micelarny równierz polecam. U mnie sprawdza się rewelacyjnie :). Teraz staram się właśnie używać produktów z naturalnych składników ponieważ jest różnica w wyglądzie mojej skóry po nich :D. Nie dawno zamiezzczałam na swoim blogu różne kosmetyki naturalne i nietestowane na zwierzętach także jeśli by cię to zainteresowało to serdecznie zapraszam :)
    Moonsterek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych produktów zużyłaś :) Niestety nie miałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję ten żel do twarzy z firmy Mary Kay.

    Pozdrawiam,
    http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz częściej słyszę, że Mary Kay ma kiepskie produkty. Szampon mnie zainteresował. Zwłaszcza, że muszę znaleźć jakiś dobrej jakości.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/02/back-to-basics.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o większości z tych rzeczy i nawet kiedys posiadałam tą pomadkę z Alterry i dobrze się sprawowała. Zaciekawiła mnie maść nagietkowa, bo kremy nagietkowe u mnie działają tak sobie ;)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. slyveco miałam i też się nim zachwycam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna marka, świetnej jakości naturalne kosmetyki :) Nic tylko brać ! :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń