The best, little thing: Pandora bracelet




Tym wpisem rozpoczynam kolejną serię, gdzie będę prezentowała
Wam pojedyncze łupy, z których jestem niesamowicie zadowolona,
które mogę Wam w 100% polecić, na prawdę bardzo mnie ucieszyły
i rzadko się z nimi rozstaję :). Mam nadzieję,
że taka forma wpisów spodoba się Wam.

Biżuteria jest atrybutem dla każdej kobiety. Wszystkie ją kochają.
Ale gdy możemy same ją stworzyć, błyskotki stają się
czymś więcej niż tylko ozdobą.

Moim ulubionym rodzajem biżuterii są bransoletki.
A ta z Pandory jest dla mnie wyjątkowa - oprócz tego, że niesamowicie
uniwersalna i pasuje niemal do wszystkiego, to jeszcze wiążą się z nią wspomnienia.
W tej ozdóbce zamykają się 3 lata liceum. Pamiętam skąd mam każdego charmsa,
w jakiej okoliczności go otrzymałam. Dlatego jest ona nie tylko ozdobą,
ale również pamiątką z ostatnich 3 lat.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Every woman loves jewellery. If we can create our bracelet, necklace or earring
- it's just perfect ! Pandora is one of my favourites jewelers.
High quality and ability to create our dream jewelery makes
Pandora jewelery is not only a nice decoration,
but it also has sentimental value.




Można ją nosić na wiele sposobów. Idealnie sprawdza się do codziennych,
casualowych stylizacj. Do bardziej oficjalnych też się nada.
Nawet na studniówce, jedna z moich znajomych miała na sobie naszyjnik
i bransoletkę tej firmy. Wyglądało to bardzo elegancko,
ale też subtelnie i minimalistycznie. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

It's a lot possibilities to combining. In the casual style, elegant, simple -
on my prom, my friend had Pandora necklace and bracelet.
It looked amazing - simply, minimalistic and elegantly.


Na prawdę gorąco polecam zapoznanie się z całym asortymentem salonu Pandora. 
Nie tylko bransoletki można samemu kompletować, ale też naszyjniki, 
kolczyki, itp. Świetna sprawa ! Idealna możliwość do stworzenia 
swojej wymarzonej, idealnej biżuterii. 


Do następnego ! 


Share this post !


Related posts

7 komentarze

  1. Ale śliczna pandorka! Podobna jest bardzo do tej z Soufeel :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta bransoletka! Aż chyba sama się na taką skuszę!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla każdej kobiety, bo ja nie dbam o akcesoria czy jakąś tam biżuterię. Może mi się podobają na innych, ale sama bym raczej nie nosiła.

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bransoletka. Klasyczna i elegancka. Faktycznie pasowałaby do wielu stylizacji. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne :). szkoda, że nie lubię nosić biżuterii . wiem, dziwna jestem :D

    http://pa2ul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham biżuterię z pandory, są zawsze takie stylowe i skromne zarazem!

    OdpowiedzUsuń