Late Valentine's Day


Walentynki, to taki wyjątkowy dzień dla par. I nie chodzi o to,
że to specjalny dzień do świętowania. A raczej o to, że zakochani
wkońcu doczekali się własnego święta ! :D





Ja swoje Walentynki świętowałam tydzień po 14 lutym.
Niestety tak się zdarzyło, że mojego ukochanego w Walentynki
w Polsce nie było. Ale jako, iż na co dzień mieszka w Warszawie
ze względu na studia, na "spóźnione walentynki" zawitałam do stolicy.


Naszą wspólna miłością jest czekolada. Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy
w ten wspólny weekend nie odwiedzili pijalni czekolady E. Wedel.
Uwielbiam to miejsce - ma cudowny klimat, elegancki wystrój,
pełen przepychu, ale ze smakiem. Nawet ja, wielbicielka dużych,
jasnych i przestronnych wnętrz, bardzo dobrze się tam czuję. 




Gorąco polecam Wam Pijalnie Czekolady E. Wedla !
Najlepsza pitna czekolada w Polsce !


Do następnego !


Share this post !


Related posts

8 komentarze

  1. Kiedyś tam byłam ale niestety nie miałam okazji spróbować tej czekolady. Mam teraz pretekst aby tam wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedel <3 Moja miłość odkąd pierwszy raz tam zawitałam :3
    Niestety moja druga połówka dba o formę i stroni od słodyczy, więc czekoladożercą jestem tylko ja. Ale co tam. Więcej dla mnie :D Naszym ulubionym jedzeniem jest sushi, więc przynajmniej w tym mamy wspólne zamiłowanie ^^
    Ale mi narobiłaś ochoty na czekoladę :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Acaila <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować takiej czekolday <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w stu procentach! Wedlowska czekolada jest najlepsza. Ja akurat byłam w pijalni w Krakowie i bardzo podobał mi się wystrój tego miejsca. W Warszawie też jest tak... przytulnie, a zarazem oryginalnie? Uwielbiam czekoladę i w każdej miejscowości staram się odwiedzić pijalnię czekolady, o ile taka jest. Chyba będę musiała wybrać się do Warszawy!

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czekoladę i gdyby nie to, że powinno się ją jeść lub pić z umiarem, pochłaniałabym ją dziennie, aczkolwiek szczerze mówiąc takiej Wedlowskiej czekolady jeszcze nie piłam i z chęcią bym spróbowała :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym spróbowała, bo uwielbiam gorącą czekoladę<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie twój blog
    Zostaję na dłużej
    Obserwuje

    http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia!
    Obserwuję Twojego bloga!
    Karolina

    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń