Faux fur & Le Boy




Przyszedł czas na pierwszą stylizację w moim wykonaniu. 
Nie ma nic lepszego, niż cieplutkie futerko ( oczywiście sztuczne ! ) 
na taką porę roku. Cieplutkie, a jednocześnie stylowe. W połączeniu ze skórzanymi 
bikerami, czarną, minimalistyczną torebką i garniturowymi shortami 
tworzy półformalny look, idealny na niespodziewane spotkanie biznesowe, 
albo na umówioną kawę z przyjaciółką. 


+ english





faux fur - Orsay
shorts - Oddji
shirt (body) - from vinted.pl
boots - Venezia
bag - gift from aunt
watch - Atlantic
bracelet - Pandora



Do następnego !



Share this post !


Related posts

9 komentarze

  1. Super stylizacja, najbardziej przypadła mi do gustu torebka!
    Zapraszam na mojego bloga http://patrycjajanczar.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przecudowne buty!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/02/nice-girls-wear-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna torebka! Suoer stylizacja! Obserwuje:)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Kocham twoje włosy! Te zdjęcia są *zajebiste* przepraszam za słownictwo ale musiałam tak to zdanie ułożyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie! super futrzaczek<3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3.7.16

    Być może z perspektywy licealistki powyższy zestaw na spotkanie biznesowe jest ok ale w rzeczywistości nikt tak się na w/w spotkanie nie ubierze... Mówię to jako osoba, która często uczestniczy w takich spotkaniach. Zestaw idealny na wyjście do kina, na kawę, etc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tworzyłam tą stylizację, chodziłam do liceum, ale brałam udział w spotkaniach biznesowych, gdyż zaangażowano mnie w działania pewnej firmy i dokładnie tak byłam ubrana na jednym z takowych spotkań :) Dlatego podałam taki przykład - z życia wzięty, że tak to ujmę :)

      Usuń